Michael Rianda si Jeff Rowe, The Mitchells vs. The Machines, este un film superb. De la design-ul de personaje distractiv, la construirea inteligenta a lumii, la diferite secvente de actiune, noua caracteristica animata care loveste Netflix are un aspect unic, care are frecvent capacitatea de a pop in moduri interesante si interesante. Timp de o ora si cincizeci si trei de minute este greu sa nu fii fascinat si incantat de stil, care pastreaza un aspect desenat, dar creeaza o adancime incredibila, cu umbre si linii. Din punct de vedere vizual, filmul este spectaculos; ramai doar dorind ca scenariul sa functioneze la acelasi tip de nivel inalt.

In schimb, estetica uimitoare a filmului este echilibrata cu o naratiune care nu se ocupa chiar de acelasi nivel de creativitate. Are un mesaj pozitiv de transmis, iar personajele sunt distractive de urmat, dar complotul este cliseat si prea familiar si nu prea reuseste sa obtina toate comentariile sale cu povestirile sale – mai ales pentru ca elementele nu se conecteaza ca se pare ca filmul intentioneaza sa le faca. Si, desi umorul si prezentarea ei compenseaza partial acele slabiciuni, rezulta in continuare ca aventura sa nu isi ridice pe deplin potentialul si sa se simta ca o dezamagire.

The Mitchells vs. The Machines, bazat pe un scenariu original al lui Michael Rianda si Jeff Rowe, incepe cu un inceput extrem de dur, cu o deschidere inutila de resurse media, urmata de o expediere de expunere vocala care explica toate personajele si relatiile lor – dar prin toate acestea publicul lenes de scriere este prezentat familiei fracturate Mitchell. Katie (Abbi Jacobson) este un aspirant regizor plin de imaginatie, care este incantat sa plece la scoala de film, dar in acelasi timp, deconectarea ei cu parintii si fratii ei ajunge la un punct de varf. Rick (Danny McBride), tatal ei, nu si-a demonstrat niciodata interesul pentru filmele ei – o extensie a fi un ludit iubitor de aer liber; Aaron (Rianda), fratele ei mai mic cu obsesia dinozaurilor, nu este prea pregatit sa-si ia ramas bun de la cel mai bun prieten al sau; si Linda (Maya Rudolph), mama ei,

Este clar ca Mitchells au probleme, dar Rick si Linda decid sa lupte impotriva acelei negativitati anuland planurile de zbor ale lui Katie pentru filmarea scolii si planificand in schimb o calatorie.

In timp ce toate acestea se intampla, seful celei mai mari companii de tehnologie din lume, Mark Bowman (Eric Andre), organizeaza o lansare masiva de produse noi care va vedea telefoanele inteligente ale oamenilor inlocuite de roboti … dar acest lucru nu merge exact asa cum a fost planificat datorita o rascoala organizata de Pal (Olivia Colman), un asistent virtual creat de Mark, care nu este prea interesat de ideea de a deveni invechit. Pal preia controlul asupra unei armate de roboti zburatori si ii trimite in jurul lumii cu scopul de a captura fiecare om si a-i pune in izolare.

Aceasta apocalipsa brusca a robotului pune in mod evident un pic de zgarietura in calatoria de fond a lui Mitchell si, in scurt timp, familia este de fapt singurul grup de oameni liberi din lume – ramase cu responsabilitatea de a incerca sa opreasca inteligenta artificiala malefica in timp ce, de asemenea, reparandu-si relatiile.

The Mitchells vs. Masinile este superb

Din punct de vedere al animatiei, The Mitchells vs. The Machines este un triumf absolut si una dintre cele mai impresionante lansari din mediu dintr-un studio major din ultimii ani. Desi pastreaza lucrurile in desene animate, textura si detaliile sunt extraordinare. Nu merge pe squash si stretch, dar stilul gaseste alte modalitati de a fi incantator de expresiv – ca sa nu mai vorbim de diversitate si imaginatie. Filmul are o iesire uimitoare pentru ciudatenie prin stilul personal de filmare al lui Katie, deoarece viziunea ei speciala asupra lumii permite filmului sa se desprinda ocazional de estetica sa principala si este intotdeauna minunat. Intriga serveste, de asemenea, o serie de piese decorate distractive, pe cat de impresionante, pe atat de incitante, de la o confruntare intr-o zona de odihna pana la o confruntare cu un mall plin de Furbys.

Cu asteptari mari, povestea nu are impactul la care sperati

Ceea ce, din pacate, submineaza impactul vizualului sau este o poveste care nu prea se conecteaza in modul in care ar trebui (oarecum ironic, avand in vedere ca filmul a luat titlul Conectat pentru o vraja). Exista doua conflicte principale in film, care sunt relatia rece a lui Katie cu tatal ei si apocalipsa robotului si nu se potrivesc prea bine asa cum vrei si tu – mai ales din cauza fortatei intersectionalitati intre film si tehnologie. Exista o incercare si o strangere de mana intre cele doua comploturi, determinata in principal de aversiunea lui Rick fata de computerul sau si de YouTubephobia prea gatita, dar nu se simte la fel de curat cum ar trebui si, ca urmare, nu are un impact emotional prea mare.

Rezultatul in povestirea defectuoasa este ca se inclina in genul de comedie de familie, dar glumele sunt de asemenea lovite si ratate. Exista o serie de momente care sunt amuzante, dar exista si clisee prostesti – cum ar fi Linda care se transforma magic intr-un expert in kung fu cu maiestrie in lovirea fundului robotului. Filmul functioneaza, de asemenea, ridicol de greu pentru a va face sa-l iubiti pe Monchi, cainele cocosat al lui Mitchell (vorbim la nivelul Minions, impingeti-l-pe-gat) si, speram, veti fi mai mult in el decat am fost, deoarece animal ciudat primeste mai multa atentie in complot pe masura ce povestea continua.

The Mitchells vs. The Machines nu au indeplinit ceea ce, desigur, erau asteptarile extrem de mari pe care le aveam pentru asta, dar, de asemenea, nu se poate nega ca este o multime de multime si exista multe lucruri care merita sa fie sarbatorite. De-a lungul timpului, este un film frumos si, desi acoperirea povestii sale depaseste intelesul sau in anumite privinte, ceea ce realizeaza este mai demn de remarcat decat problemele sale.